Follow my blog with Bloglovin

nedeľa 1. februára 2015

February Snow Special.


Yesterday, I went for a walk with my brother. We did snow angels and wrote bullshits to the snow. We took hundreds of photos of everything around us. I do not like winter, (mainly because it´s cold) but I have to admit, that it has it´s magic. So I decided to give whole post to winter. Yes...that is actually something. Autumn has no post. :D
~
Včera sme boli s bratom na prechádzke (robili sme snežných anjelov a písali do snehu blbosti). a vzišli z toho tieto fotky. Zimu som nikdy neobľubovala,(z jednoduchého dôvodu, pretože v zime je zima) no musí sa uznať, že má svoje čaro. A preto som sa rozhodla venovať jej celý post. A to už je čo povedať. Jeseň takúto možnosť nedostala. :D 












Bahniatka. Veď prečo nie.
~

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára