Follow my blog with Bloglovin

štvrtok 19. februára 2015

Spring vibes.










 Dnes to vidím na spring vibes.(A nie nebolo mi zima.) Konečne to s tým počasím začalo vyzerať nádejne a zrazu -8°. Ale od teraz sa oficiálne prestávam sťažovať na počasie, lebo tento blog sa pomaly ale isto mení na rosničkovský špeciál. 

Tento týždeň bol celkom fain. V škole si už musím voliť semináre do maturitného ročníka. Mám z toho jeden obrovský guláš+ na rozhodovanie mám mesiac...pre niekoho dostatok času- ale nie pre mňa!

Dnes sme boli v Divadle Andreja Bagara na predstavenie Zlatý Drak. Môžem len odporúčiť. Dosť zložitá hra, no na druhej strane zaujímavá a moderne spracovaná.

Fotky od Elišky.


A ďakujem všetkým za lajky na fotke z Módy zo slovenských a českch ulíc. Robíte mi obrovskú radosť. ;) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára